new day

Tisdag och tillback till jobb. Har jobbat klatr för dagen så det är bara kvällsjobbet kvar. Är så himla trött, pallar verkligen inte att jobba mer. Desutom så hållere jag på att tvätt, vilket är ritkigt drygt. Plus så funkar inte mitt internet på rummet utan måste sitta utanför. seegt! Och jag som lovade att vara inne på msn och snacka med Mickan senare, får se om det funkar. Iaf fick en till present igår, en nyckelring där det står "I wish... I Wasn't so beautiful" haha väldigt fin :D

Idag har jag inte gjort så mycket, vi hade anisktmålning idag och spelade lite spela bara eftersom det bara var jag, peter och susana. Riktigt trevligt. Slutade med att Susana tog min kamera och sprang runt och fotade allt man kan. haha!
Men nu måstejag rusa till tvätten.
- Michelle



Tuesday and back to work. Already worked finish for the day, so it's only the work at night left, really boring. I don't feel like work anymore. (Really need vacations) . I also washing my clothes, which is really like, uuurgh! And my internet dosen't work in my room, so I'm sitting outside. And I promised lillte Micki to talk with her on internet later, so I will see how it will work, since I don't want to sitt out hllere :s I got a present yesterday, It is to my keeys, saying "I whish... I Wasn't so beautiful" haha really nice.

Today in miniclub we didn't do so much, only facepainting or you can call it bodypainting, since it was only, my, Peter and susana. After Susana took my cam and took pics of everything, ahaha! But have to go to my clothes now :p

- Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0