No english today!

Sitter just nu i vad vi kallar för biblioteket, ingen anning om varför men detta rummet kallas bara så. I alla fall så är det meningen att jag ska göra lite jobb nu, det är bara det att jag är mega trött och känner inte för att göra något överhuvudtaget förrutom att sova. Men det kan jag inte heller göra för att Marley kommer senare vet inte när men han sa han skulle komma senare vilket gör det rätt omöjligt att gå och lägg mig :s ööö!! I alla fall så mår jag dåligt igen gör fan det nästan varje dag fast det bara kommer på kvällarna/nätterna väldigt konstigt. Ledig imorgon så hoppas på att få sova länge, vilket inte verkar så självklart eftersom att det alltid är någon jävel som ringer på min dörr på morgonen. Irriterande. När jag sitter här och skriver märker jag hur irriterade jag är, över bara en liten sak, men känns som om jag blir mer och mer. HAHA! Nä nu ska jag gå tillbaka till mitt rum, coh se om jag kan hitta några alvedon och stoppa in mig.

- Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0