Söndag.

Har precis vaknat upp efter 2 timmars siesta, det var mega skönt. Pratade precis med Marley så han kommer ikväll för se om det blir utgång elller inte, är mega seg nu och det var han med sa han får la se. Ska ringa lilla johnnyboy och fråga om läget på Atlantico center om det är lönt att gå ut eller inte? 
 
Jag hade rätt inte mycket jobb ídag, bara två barn i minickub så spelade lite minigolf och bingo den hämtade vi min data och kollade på film och käkade chocklade ;) det var mysigt. Nu måste jag dra till supermarket mafasca för jag glömde handla lite saker igår. Får se om det är min bästis där eller inte, haha! Senare blir det jobb ju, börjar typ om en timme, så måste skynda mig nu :p

- Michelle



i'm so sorry Sweety, i didn't thnik anyone thats english still read my blogg. anyway i just woke up after 2 hours siesta, it was really nice. Just talked to Marley on the phone and he said that he was coming tonight. I would like to go party, but I'm so tired and he was aswell, but you never know. i will call little johnnyboy later and hear with him how it is at atlantic center now, maybe it's good. Will see!

I was right though i only hade two kids in miniclub, so we were only playing a little minigolf and bingo, than we got my computer and watch a movie and eat choklate, it was nice. But now äi have to go, need to by some things I forgot yesterday :p

Love Michelle

we

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0