inget speciellt

Internet funkar inte hemma längre :( Vet inte vad som har hänt, men ingen kan komma in på internet. Så nu sitter jag på Café Lounge som vanligt en onsdagkväll, eftersom det är min lediga kväll, riktgit skönt. Men känner verkligen att jag behöver semester. Vet bara inte var det blir. Om jag och Marley är lediga samtidigt så åker vi nog någonstans tsm, annars så blir det hem en vända och hälsa på alla. Men vet inte måste fixa pass, vilket jag bara kan göra i Madrid eller sverige så klart. Så får se. Har inte gjort så möö idag eftersom det regnade under eftermiddagen och då är det inte många som vill göra aktiviteter. Men men nu är det fint så blir antagligen mkt att göra imorgon. Senare ska jag inte göra något speciellt alls, eftersom jag är så trött, och måste städa så det blir väll städnming och chill ikv :p


- Michelle



My internet doesn't work at home anymore :( Don't no what happened but no one can conect. So now I'm jusr at Café Lounge as usally on a wednesday night, because it's my night of :D But really feel that I need a vacation. Just don't know where it will be. But if me and Marley has holliday togehter we probably go ´some where together, if not I'll go to sweden and visit everyone, cause i relly miss them. I just need to do a new passboard which i can do in Madrid or in Sweden, but I don't know I'll see what happens. Haven't done so much today because it was raining this afternoon and than it's not a lot of people who wants to do activities, but now it's nice again, so tomorow I probably have a lot to do, but you never know. I don't think I will do anythnig specail today because I'm so tired, just wanna relax. But need to clean aswell so I thnik thats what I will do today :p

- Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0