Fääärgkrig

Tredje gången jag sitter här denna vecka eftersom jag har mycket jobb att göra på datan nu. Men antagligen så blir det mindra nässta vecka. I alla fall så kom det skandinavier till hotellet i måndags för första gången, det är bara det jag inte vet vilka det eftersom alla tror jag är spansk så pratar alla automatiskt engelska med mig. Det ända jag vet är en pappa och son somär från danmark, men de är typ aldrig på hotellet så kan inte snacka med dem...

I alla fall i onsdags så hade jag min lediga kväll vilket var ritkgit skönt. Jag började med att gfå ut och shoppa då jag köpte ett par skor, en väska, örhängen ehm, minns inte ritkgit. Senare så bar det självklart av mot Café Lounge för att sitta lite vid datan och göra lite jobb såklart. När jag senare kom hem så var jag tvungen att göra mig i ordning eftersom jag skulle vara på Marley's restaurang klcokan 10. Men jag lyckades fantochmed ta sönder min plattång, den en grejen från kontakten fastnade i väggen. (Sitter där än) Men efter många om och men slutade tills slut med att jag var där lite över 10. Var tvungen att sitta där tills han slutade vilket egentligen ska vara klockan 12 men nä han var tvungen att jobba längre för det fanns två bord som aldrig ville gå verkade som, så för min del var det bara att fortsätta dricka, inte för jag klagar, lite pinsamt att sitta där själv ju, men sånt är livet. Senare bar det hem till mig för att kolla på film. Fint var det fick allt gratis på resturangen, haha! Det tråkiga i onsdags var att min super familj åkte hem :( Helt underbar, satt alltid med dem och pratade och hade lekar med dem. Under hela dagarna.

Igår så hade jag ingen anning om vad vi skulle göra i miniclubben eftersom jag var för trött för att ha planerat något. Så jag lät alla börja måla vilket är rätt tråkigt. Men så var det då en liten flicka (Susana) som ville göra fingerpainting istället så jag tog fram sakerna till henne. Så när hon skulle tvätta händerna så började hon måla på hela mig istället. Och 5 sekunder efter det så skriker hon till dem andra kom igen ni med och det slutade med att vi hade färg krig och inte bara i miniclub utan nu är det färg överallt man kan, man kan hitta färg ute vid poolen på 130:s balkong och jag vet inte var. Ritkgit kul faktiskt. Fick rosa hår till och med. Men efter ett tag så tog färgen slut och jag bestämde att vi skulle börja städa, vilket slutade med att jag fick springa till mitt rum och hämta fönsterputs för att det inte gick bort från fönstrena. Men utan att veta något så springer jag rakt in i ett möte som hålls utanför mitt rum för nykomlingar. Och vilket skratt alla fick till när de såg mig. Jaja det är väll tur att man kan roa någon :D

Nu sitter jag bara här och förösker göra lite jobb men känner verkligen inte för det, så får la se. Annars får jag ju bara komma tillbaka en annan dag.

- Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0