.

Vet inte ritkigt var jag ska börja har hänt en del saker. Kan ju börja med att jag skämt ut mig, haha. Kommer inte ihåg vilken dag det var, men det var efter att jag slutat jobba på kvällen för jag behävde gå till det lilla supermarket och handla något, vad kommer jag inte iheller ihåg. Men så kom det först ut 3 killar och 1 tjej brydde mig inte så mycket om dem, men när jag sen svängde upp för trappan så stod där två killar till och diskuterade, och jag ställde mig verkligen och glodde på dem, tills dem tittade på mig. Glömde helt bort att man inte kan stå en halv meter och från och bara glo, men det visaade sig  att dem var från sverige och det var hur långe sedan som sist som jag såg någon svensk. Dem´bara skrattade åt mig när jag sa det och frågade lite saker, men dte va fan kul att träffa svenskar :p


Sen så har gästerna på mitt hotell bestämt sig för att de vet hur mit liv är och det är att:
Jag är från spaninen, dem vet inte ritkigt var men jag är defenitiv spansk, jag är syster med Zida i baren och Andres den andra bartender är min pojkvän, haha! Vet inte var dem fått det ifrån men det är precis alla som tror det.

Alba har oxå lämnat mig nu, så nu har jag bara lilla Marley kvar och mina jobbar kompisar. Just det, förrästen i lördags så gick jag ut med alla från receptionen och Andres. Eftersom många av dem skulle lämna hotellet dagen efter riktigt kul. På kvällen dagen efter så snackade jag med den snygge i reception, Thomas, och han berättade att han hade blivit av med både, pass, körkort och bankkort så full han hade blivit :s hahah! Satckare.

Micki din lilla nörd sluta lipa :p Älskar dig det vet du <3

Kommentarer
Postat av: Chuchu

Michelle I miss you sweetie ! I have no clue about what you are saying in your article lol, I just understand "Marley" ! I'm happy for you !!!

I think of you !

Good night sweetieeeee and I hope we will do camping again one day ahah.



KISSSSSSSSS

2008-10-06 @ 23:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0