påsk?

Vilken dag det har varit idag. Förjävligt. Inte nog med att vi har fullt på hotellt, det verkar som om jag inte kan göra något rätt överhuvudtaget. Så nu är alla sura på mig, men ohh, jag orkar inte mer. Finns bara en sak att säga och det är: Que mierda!!

Påsk? jaha ännu en högtid som jag inte märker av. Bara att det börjar bli varmare har till och med börjat med waterpolo nästa varje dag och plus att vi har miljontals av ungar. inte ens under sommaren förra året var det så många. Som idag var vi 23 stycken maxi för shuffleboard, trodde jag skulle dö när jag såg alla. Men tack och lov börjar semestern i england ta slut för alla verkar åka hem nu till helgen eller nästa vecka. ska bli skönt är verlkigen helt slut. orkar inte göra något och kan inte ens sova för jag är för trött...

något har hänt vet inte ritkgit vad men sen i igår så får vi lov att äta i resturangen där gästerna äter och plus fick vi spa biljetter för att prova på gratis, kan ju inte bli bättre. har väntat på detta i 10 månader och nu händer det. Plus att Jordi var väldigt vänlig igår och idag, vilket inte händer ofta. Det är något på gång, ingen anning om vad men måste ta reda på det. Som steffi och jag sa igår: We are women, women with a mission! haha

xxx
Billy, Steffi och jag efter starlight express

- Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0