Söndag, ledig igen :D

Äntligen söndag och jag är ledig:D ritkigt skönt, har varit en hård vecka och hårdare kommer det att bli. Sitter just nu på paprika och chillar men måste snart tillbaka eftersom Salem kommer två minuter.
Vaknade halv 1 idag för salem kom hem och väckte mig eftersom han hade slutat jobba då, så jag tog mig ner till restuarangen för att käka lite, mega fint att vi kan käka där nu. Senare gick jag hem till kuba för att spendera lite tid med Salem innan han behövde sticka till jobb igen.  Och nu sitter jag här och degar ska snart hem och snacka lite med Steffi får la se om hon har vaknat. Senare ikväll hoppas jag på en ritkigtt trevlig helkväll med Salem eller ja han slutar 22.30 så efter det hoppas jag på en helkväll med honom, utan dem andra idioterna, men får la se, ska inte hoppas för mycket. Hörde redan att en av dem oxå skulle till Rock så får la se. Nä nu måste jag sticka...

Oh Steffi och jag hade rätt, det var något mer med Jordi får la se imorogn han sa att vi skulle at det imorgon :s hmm, jaja får la se vad som händer.

aaa
Jag och baby på rock..  baby te quiero mucho, gracias para hoy :D

- Michelle

Kommentarer
Postat av: snygge kim

Hej michi vad fin du är vi saknar dig

2009-04-24 @ 22:11:50
URL: http://ondrejkanilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0