1 månad kvar

En månad kvar på kontraktet, ucsh börjar närma sig ett beslut. Det bästa verkar det som är om jag stannar i alla fall ett kontrakt till vill säga 6 månader, eftersom det inte verkar vara så mycket jobb. Vi snackar rätt mycket om det igår efter showen så antagligen stannar jag väll. men får se har inte ritkgit bestämt mig än.

jaha då var det dags för lejonkungen igen, börjar bli ritkitigt trött nu ska jobba 9 dagar utan en ledig dag, men det närmar sig. Bara skit att den här veckan är dem största showerna. Men det ska nog bli bra. Ska snart hem och sova en timme innan det blir dags att göra sig i ordning och sticka till jobb.  Men pallade inte vara hemma nu, eftersom min lägenhet är nu en nagelstudio för en timme eller nåt, så lite segt att sova då.  Får inte iheller träffa Salem förrän imorgon eftermiddag eftersom han är ledig nu två dagar och måste fixa lite saker och spendera lite tid med sina föräldrar, och det är i en annan stad. ändå kom han precis när jag skulle gå till jobb klockan 14.45 för att vi inte hade sagt hejdå i morse och då hade han redan vatt hemma och skulle sticka tillbaka igen. Aaw lite gulligt. Haha.

Nä måset sticka hem till Steffi nu sa bara en halvtimme.

Och hanna och Amanda vi måset snacka mer, haha vill inte få reda på saker så ;)


- Michelle

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejj gomman!

hur är de me dej? ska du stanna ytterligare 6 månader? Då kommer man inte se dej på ett tag till=( Pusspuss

2009-04-03 @ 11:32:30
URL: http://nliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0