?

Har blivit den tjejen jag absoulut inte vill vara. Men hur kan jag ändra mig. funkar helt enkelt inte. Vet inte hur riktigt hur mycket mer man pallar av detta. Verkar som det aldrig kommer att bli bättre. Men vem kan man snacka med och vad ska man göra? Har ingen anning.!
Jag blir oftast frågad, hur är det med dig. Egentligen vad tror dem att jag ska dra hela min livs historia. Jag blit oxå oftast frågad var är den gamla Michelle. och det kan jag svara att jag har ingen anning och hon verkar inte komma på ett bra tag, det funkar inte så längre. Men vem fan bryr sig, det är bara ett lite tag så här. Hoppas bara det går tillbaka till det vanliga, orkar inte med mina chefer som hela tiden vill snacka med mig. Låt mig bara vara. Ni förstår ändå inte.

Jaha har till slutet av denna månden på attt bestämma mig om jag vill ha ett nytt kontrakt eller inte, jävligt svårt val. om det fortsätter som nu, så kommer jag inte att stanna men om det blir bättre så stannar jag gärna. Har verkligen skit roligt på jobb här. Funderar oxå på en liten semester till har 12 dagar kvar och de måste jag ju ta innan mitt kontrakt är färdigt, Fast ingen anning vart jag vill gå då. Men det löser sig väll.

Aja ska käka färdigt nu, lite drygt att käka och skriva samtidigt...

mkk
Ännu ett bevis på att jag inte ska bli blond. Här är jag Dinah i starlight express.

- Michelle

Kommentarer
Postat av: julia

Usch då, det låter ju inte kul. hoppas att allt blir bättre snart :) du ska veta att jag saknar dig fetto-jude <3

ps. färjestad leder med 3-0 i matcher i semifinalen :) ! <3

2009-03-25 @ 13:31:31
URL: http://neehe.blogg.se/
Postat av: Michaela

Du vet att du alltid kan prata med oss, fastän att du är på andra sidan europa :) vi finns alltid här för dig,



Puss saknar dig och älskar dig

2009-03-26 @ 13:13:55
URL: http://hoes-before-broes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0