...

hänt så mycket saker nu så vet inte var jag ska börja. har haft problem med direction på hotellet, nästan bytat bolag, nästan flyttat till gran canaria men och mycket annat. Men nu verkar det som om allt har ordnat upp sig, men vem vet.

Just nu sitter jag på paparika riktigt längensn faktiskt så kände att det var dags nu, eftersom ikväll har vi fått extra ledigt ritkgit skönt om jag får säga det. :D Pallar inte skriva riktigt nu. Men har oxå fått reda på att jag är bebisen i teamet eller ja för bolaget tror jag faktiskt. alla ska ta hand om mig hela tiden, och jag behöver inte lyfta ett finger. känns skönt. Men nu så måste jag börja fixa lite saker. Hehe!

baba
Baby 20, ritkgti stolt att han är typ 23 dagar äldre än mig :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0